Tulosteet-valintanauha (paneeliasettelu 2)

Raportti
- Tulosta – Raportti saadaan esikatseluun ja voidaan tulostaa paperille tai tallentaa halutussa tiedostomuodossa
- Päivitä – Tuo raportin näytölle esikatseluun: muutosten jälkeen tuloste tulee aina päivitää, jotta näkymä päivittää raportin
- Vie – Raportin vienti toiseen tiedostomuotoon, esim. Excel
Tallennetut raportit
- Tallenna –Tallentaa uuden raportin tai tehdyt muutokset
- Uusi – Uuden raporttipohjan luonti omiin raportteihin
- Poista – Poistaa valitun raportin omista raporteista
Asetukset
- Sarakkeet –Täältä valitaan raportille tulevat saraketiedot halutusta budjetista ja kuukausilta
- Ryhmittely – Ryhmittelee raportin valittujen kirjausluokkien mukaisesti
- Suodata – Suodattaa raportille tulevat tiedot valittujen kirjausluokkien mukaisesti
- Näytä – Mahdollisuus valita menot-tulot-netto-yhteenveto raporttiin sekä sivunvaihto jokaisen kustannuspaikan jälkeen
- Tyyli – Raportin ulkoasuun ja kieleen liittyviä valintoja
- Suunta – Valittavissa pysty tai vaaka. Suunta vaikuttaa siihen montako saraketta raportille mahtuu
- Paneelit – Käyttöliittymän paneelien asettelu vaihtoehtoisilla tavoilla
- Asettelu 1 – Tulosteiden perusnäkymä omien ja jaettujen raporttien tarkasteluun.
- Asettelu 2 – Tulosteiden hallintanäkymä. Näyttää omat raportit sekä muiden käyttäjien tallentamat raportit. Näkymässä voidaan luoda uusia tulosteita sekä poistaa aiemmin tallennettuja raportteja.